MINA HÖSTPLANER

First thing first, tack för alla fina tips i inlägget under. Så glad för er som tar er tiden att kommentera här. Det peppar mig så mycket. Stor fet puss. Måndag igen och helgerna går som vanligt alldeles för fort. Har inga egentliga veckoplaner förutom jobb, men ska nog lyckas guldkanta! Försökte peppa mig själv inför höst genom att lista mina planer stort som smått:

 
☂ Stressa mindre och inte ställa så höga krav på mig själv.
☂ Spara ett par hundralappar i månaden så att jag kan hitta på något extra kul i sommar.
☂ Dricka rödvin och äta gott med personer jag gillar.
☂ Ha finkväll tillsammans med Amelie, Alti, Diana, Elli och Emma. Vi har planerat en kväll i oktober då vi ska gå på Opera och äta ute. Flott grej att se framemot. 
☂ Köpa en ny halsduk. 
 
☂ Resa till Priorat, plocka druvor, trampa vin och ha matbonanza med min familj! Så mycket längt på detta. Min pappa fyller 50 i höst & det firar vi med 4 dagar på olika vingårdar i Spanien. Såhär såg det ut förra året!
☂ Inreda vår möblerade andrahands så gott det går. Ställa in lite av mina grejer från lägenheten i göteborg, köpa växter, ljus och göra det till vårt ställe iallafall lite. 
☂ Bjuda över min mormor till Stockholm och dricka lunchvin med henne och promenera runt Kungsholmen där hon är uppvuxen.
☂ Försöka få till en resa till Bergen för att hälsa på Lisa som flyttat dit.
☂ Lägga ansiktsmask, skrubba kroppen och ha jag-dag på söndagar. 
 
☂ Gå på bio regniga oktoberkvällar.
☂ Dansa mer.
☂ Åka till Göteborg en helg för att hänga med min klass som jag redan saknar så mycket.
☂ Helgtrippa hem till Närke och dricka vin och äta chips med Frida i hennes nya lägenhet.
☂ Springa runt Djurgården i krispig höstluft. 
☂ Kolla 5 avsnitt Mad Men på raken en fredagskväll med Simon. 
☂ Gå på Fotografiska och Moderna Muséet.


Kommentarer
Postat av: NORRSKEN EMMISH

smaskens =)

ha en bra måndag
kramiz

2017-09-04 @ 06:19:45
URL: http://nouw.com/lillemmish
Postat av: Joré Dirgélaité

så urmysiga höstplaner? hoppas din höst blir super!!

2017-09-05 @ 21:21:16
URL: http://jdfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();