2019.02.17

Norra europas sämsta bloggerska strikes again. Wow vad konstigt det känns att skriva här, typ lite sentimentalt? Det här är ju ändå min plats sedan fem år tillbaka som jag tycker så väldigt mycket om. Men tiden finns ju inte riktigt längre och vill så gärna att det ska bli bra och fint, välproducerat och allt sånt. Borde ju lärt mig att det är ett heltidsjobb i sig kan man ju tycka. Så nu tvångssänker jag mina ambitioner och låter det vara okej att ta det som det kommer. Ett inlägg i veckan, två eller kanske några fler. Vi får helt enkelt se. Men den största anledningen till varför jag gör ett halvkrystat livstecken här är detta:
 
Jag är så taggad så jag håller på att explodera. Vi ska flytta. På riktigt-riktigt flytta. Slut på ockerhyror och korta kontrakt. Hejdå jag-vågar-inte-bjuda-hem-folk-det-kan-låta och andras möbler till låns rädd för spill. Är som ett barn på julafton med sugar-high. Så, det jag tänker är att den här platsen främst kommer att bli projekt läggis. Om 12 dagar, alltså den första mars, får vi nycklarna. Och som child of the internet kan jag såklart inte tänka mig att inte dokumentera det här. Inredning och hemmafix är ju dessutom det roligaste jag vet. Vad tror ni? Kan det bli något av det här? Håll tummarna för mig.
 
Ps. Jag tror inte min blogg är kopplad till Bloglovin längre? Så ledsen för detta? Är det någon som vet? Ds.


Kommentarer
Postat av: Marte Louise

Så glad for at du er tilbake på bloggen!! Har lest og fulgt deg siden 2014 <3 Grattis med lägenhet! Så kul

Kram fra your number one fan fra Norge haha <3

Svar: men bästa du!!! <3
ellenspangberg.blogg.se

2019-02-17 @ 23:19:35
Postat av: Eva

Går inte att följa dig på blogovin :( och när man försöker lägga till bloggen så kommer bara en annan upp istället, en på nouw tror jag.

Svar: Lyckas inte få till det alltså, så irriterande :(
ellenspangberg.blogg.se

2019-02-18 @ 17:03:24
Postat av: Agnes

Alltså herregud vad jag älskar att du är tillbaka!! Största inspirationen på riktigt. Grattis till lägga!

Svar: Men ååå vad glad jag blir, tack fina <3<3
ellenspangberg.blogg.se

2019-02-18 @ 19:27:56
Postat av: Rebecka

Så kul att du är tillbaka på bloggen!

Svar: <3!!!
ellenspangberg.blogg.se

2019-02-19 @ 20:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();