weekday dress


Klänning - Weekday / Väska - H&M / Skor - H&M
 
Innan jag åkte iväg på långsemester i the land of pizza och pasta hade jag en vecka hemma i Stockholm. Dvs en vecka att i lugn och ro lägga alldeles för många timmar i butiker. Mycket fönstershopping men också en del riktig, som denna klänningsdröm till exempel. Den kändes som gjord för att strosa omkring i på Italiens gator. Glad måndag på er och hoppas ni fortfarande har semester. Jag har inte, men jag klarar mig ganska bra ändå! Puss.


Kommentarer
Postat av: Ellen

wow, så himla fin!!

Svar: Fina du <3
ellenspangberg.blogg.se

2018-08-13 @ 15:07:45
URL: http://ellenlindberg.se
Postat av: Linnea

Wow. Din stil är så himla snygg! De där skorna är perfekta!

2018-08-13 @ 18:32:34
URL: http://nouw.com/linneabrannstrom
Postat av: Oda

Hej Ellen! Gud vad bra att du är tillbaka med bloggandet igen! Så himla bäst.

Du, jag har en liten fråga. Du har ju bott i båda Göteborg och nu i Stockholm. Jag är från Norge och har länge planerat att ta min mastergrad i Stockholm. Jag är alldeles förtjust i den där staden – fast nu under Way Out West spenderade jag en vecka i Göteborg och föll omedelbart för den staden också! Gbg är liksom så mysig och jag tyckte det var lite lättare att komma i snack med människor där.

Jag tror nog mastergraden i Stockholm är lite bättre, men vad skulle du villa göra? Vilken av dom två städerna tycker du mest om – och hur tror du dom är olika att bo och plugga i? Särskild med tanke på att jag inte kännar någon från förut.

Det hade vore helt fantastiskt om du har någon åsikt att dela av dig med!

Och tack tack tack for all inspiration genom bloggen och insta! Du är bäst Ellen ! <3

2018-08-14 @ 15:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();