måndag

(null)
Mini-vaser från Designtorget och Iris hantverk, hur fina?

Godmorgon från SJ Regionaltåg. På väg hem från Örebro, tillbaks till kontoret och ny arbetsvecka. Känner redan nu att det kommer bli fullt ös, hoppas jag hinner få iallafall lite tid över till bloggy. Min helg har varit  mysig och prickat in allt jag gillar: god mat, häng med både familj och vänner och träning. Precis vad jag behövde nu när det ligger mycket i pipen. Flyttar (igen) om ett par veckor och är allmänt lite trött på Stockholm. Det är en sån heeets hela tiden, vill bara kunna slippa stressa och vara tillfreds. Men behöver nog bara semester-detoxa mig innan jag är på banan igen och redo för hösten. Kram hoppas du får en snäll start på veckan.


Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Vad skönt med en sådan helg :) Hoppas du får en fin vecka trots hets och jobb.

2018-08-20 @ 11:15:11
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();