YESTERDAYS OUTFIT


Hej bloggy och förlåt för att jag ej tagit hand om dig i helgen. Jag är i Örebro hemma hos mina föräldrar och har återhämtningshelg. Sånt behövs ibland. Jag och mamma har strosat på stan, hälsat på morfar på boendet han precis flyttat till, ätit god mat och bara umgåtts. Somnat innan tolv både fredag och lördag vilket verkligen har behövts. 


Blazer och byxor från Monki och slip-ins från H&M

I eftermiddag åker jag hem till Stockholm igen, men innan dess ska jag hinna med att samla ihop alla kläder jag har här (ska bli så skönt att få liite mer grejer samlade på en plats istället för tre), åka en sväng ut till Marieberg med min pappa och få lite jobb undanröjt. Puss på er. 


Kommentarer
Postat av: whiskeysour.blogg.se

åh så snygg outfit!!

2017-09-17 @ 10:44:31
URL: http://whiskeysour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();