VAD VILL NI SE MER AV / ÖNSKA INLÄGG

Sockerbitar. Behöver lite pepp och inspiration. Vad vill ni att jag ska blogga om? Ni är ju ändå många som klickar er in här och det gör mig så himelaa glad, och vill ju skriva om sånt ni gillar att läsa och se. Holla at me kring vad ni vill se mer, mindre eller annat av så blir jag ännu gladare. Recept, kläder, vardag, längre texter, listor, inredning eller vad som helst. Eller önska en rubrik så utformar jag ett inlägg av den. Det skulle verkligen uppskattas från min sida, för interaktionen är ju det som gör det roligt att skriva här. Puss och kram och kärlek.


Kommentarer
Postat av: Karolina

Vill se mer av följande:

- Längre texter om sånt du tycker är viktigt eller intressant!

- Min dag i bilder/En bild i timmen inlägg! Vill se mer av din vardag, hur ser en vanlig dag ut.

- Hur jag handlar min mat/planerar matinhandling. Sandra Beijer gjorde nyligen ett sådant.

- Att du svarar på listor. Älskar listor.

Kram!

2017-09-03 @ 16:09:24
Postat av: Agnes

Ge mig mer smink och hudvård *hjärtögonemoji*

2017-09-03 @ 16:10:51
Postat av: c

Skulle jättegärna vilja höra mer om ditt jobb! Pluggar själv MKV atm och skulle vilja veta mer om hur en vanlig arbestdag ser ut? Vad har du ansvar för? Jobbar du mer som en del av ett team eller mer självständigt? Känns branschen svår/lätt?

2017-09-03 @ 16:12:52
Postat av: A

Typ Ellen tipsar?
-Motivation?
-Skönhet?
-Vardags tips?
-Träning och hälsa?
-Appar?
-osv, Övrigt?

2017-09-03 @ 16:30:52
Postat av: Marie

Klær og innredning! Digger stilen din :) Hverdagsn time for time :)

2017-09-03 @ 16:35:15
Postat av: johanna

fin bild!

2017-09-03 @ 16:37:13
URL: http://jojosmind.blogg.se/
Postat av: E

Gärna mer om mode och kläder, speciellt nu tilö vintern när det blir svårare att matcha kläder (och tipps på vart kan man köpa en varm men snygg vinterjacka) gärna mat tips också, matlåda tipps uppskattas :-)

2017-09-03 @ 16:41:58
Postat av: Selma

Jag vill gärna se mer av följande:

- Skönhet
-Längre texter som t.e.x En bild i timmen inlägg
- kläder/inspiration
- Inredning

2017-09-03 @ 17:12:13
Postat av: E

Hej Ellen!

Jag skulle gärna vilja veta mer om hur du tänkte när du tog studieuppehåll för att jobba deltid som kontorsansvarig och deltid med din släktings sociala medier när du "bara" hade ett halvår kvar?

Jag står själv i valet och kvalet att skjuta fram min uppsats. Hade varit skönt att veta hur du tänkte och om du är nöjd med ditt beslut. Älskar när du bloggar om ditt jobb och utbildning! :-)

2017-09-03 @ 17:38:56
Postat av: Anonym

Hur du redigerar dina instagram bilder!!

2017-09-03 @ 17:39:38
Postat av: Oda

Mat og oppskrifter! Hvordan lage gode matretter på budsjett som student og forslag på lunsj/snacks man kan spise i skoletiden hadde vært kult :-)

2017-09-03 @ 18:01:40
Postat av: Agnes

Smink, HUDVÅRD, hår, recept, inredning

2017-09-03 @ 19:09:16
Postat av: frida

Hej!
Åh vill gärna ha tips på bra, varma och hållbara vinterskor!! Vad har du på fötterna i minusgrader?? Tkr det finns mkt bra skor men de är svåra att matcha med tex kostymbrallor..
Önskar också två saker till!
1: Ett inlägg om konsumtionshets, hur ser du på det osv?
2. Jag försöker bygga en bra basgarderob och mer minimalistisk stil ( du är största inspon!), såå hur tänker du när du köper plagg? Handlar du mkt på tex hm, eller köper du dyrare och mer hållbara grejjer? SÅ svårt att veta hur en ska tänka när man lever på CSN :/ Detta är även anledningen till att jag vill veta hur du tänker om miljön och konsumtion.

Kram kram skulle bli världens gladaste för svar<333

2017-09-03 @ 19:38:18
Postat av: Andrea

Skulle gärna läsa om dina skönhetsrutiner, både hår och smink.
Mode/kläder/inspiration....gärna mer om ditt jobb och hur dina jobbdagar ser ut.

2017-09-03 @ 19:54:51
Postat av: Daniella

kamerautrustning, sminkkollektion och dina bästa höstplagg!

2017-09-03 @ 20:26:43
URL: http://www.daniellachanelle.com/
Postat av: Klara

Som någon skrev ovan, tips på luncher och snacks man kan ta med till skolan :)

2017-09-03 @ 22:25:34
Postat av: Klara

Som någon skrev ovan, tips på luncher och snacks man kan ta med till skolan :)

2017-09-03 @ 22:25:35
Postat av: Emma

kläder/mode, hudvård, inredning!!!

2017-09-03 @ 22:41:11
Postat av: Annabanana

Älskar vardagsbilder, min helg i bilder samt recept!!!

2017-09-04 @ 09:18:28
Postat av: Sofia

Världsbra blogg har du! Kanske lite student-hacks? hur man lyxar till vardagen som student, hur en klassisk "rå-pluggar-dag" kan te sig samt morgon/kvällsrutin. Jag vet att du inte är student för tillfället men är säker på att du har lite tips och tricks som kan trampa fram vägen lite till alla andra studenter! Hade ju varit toppen! :D

2017-09-05 @ 18:03:02
Postat av: Matilda

Hej! Jag har följt din blogg ganska länge och minns för ett par år sedan då du hade läst "Äta djur" och bestämde dig för att sluta äta kött(tror du skrev ett ganska långt inlägg om detta). Sen har det dykt upp en skinkmacka här och där och jag undrar hur du ser på detta nu. Har du ett annat hållbart tänk på din köttkonsumtion idag eller blev det bara för jobbigt att upprätthålla att helt gå ifrån kött? Skulle vara intressant att höra vad du tänker!

2017-09-06 @ 10:11:31
Postat av: Linnea

typ i min reseväska, träningväska ect
kanske nåt om favoritsmycken?
smultronställen?

2017-10-10 @ 11:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();