NEW THINGS

Det är andra gången jag bor i en möblerad andrahandslägga, och det som är lite knepigt är ju att göra den till sin egen när den har möbler man kanske inte riktigt är i sin egen smak osv. 
 
Nu har vi i och för sig haft väldig tur eftersom vi bor i en superfin lägenhet med relativt cleana möbler. Men i söndags sprang vi en sväng på stan för att köpa lite piff. En monstera fick flytta in. Längtar tills min stora som mamma tar hand om nu får flytta in. 
 
Basilikakrukor i köksfönstret. 
 
Fina tyckte jag! I emalj och perfekt att fylla med lite vad som helst. Från H&M Home.
 
Några doftljus fick följa med därifrån också. Välkomnar hösten nu! Längtar ihjäl efter att få ta hit mina tavlor (bästa tipset om du som vi inte får borra i väggarna är taveltejp, finns på Clas Ohlson, tavelguden), kuddar, golvlampor, plädar osv osv.
 
Off topic men ändå inte. Passade på att köpa saker som var slut i mitt badrumsskåp. En ny beauty blender, micellärt vatten och rengörning till sminkborstar. Det var den söndagsshoppingen!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du som har så Clean men snygg stil, vart köper du svarta, tajta jeans??
Och vart köper du typ kostymbyxor?
Kram! :)

2017-09-06 @ 09:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();