MONDAY / WEEKLY PLANS

Måndag what's good (önskar väl mest att jag kunde starta dagen på Kafé Magasinet med denna pangfrukke igen). Jag är för första gången på länge relativt utvilad efter den här helgen. Kom hem igårkväll och möttes av Simon på centralstationen, sedan åkte vi och handlade frukost och godis till middag + han hade storstädat lägenheten. Han vann många pussar på det.
 
Veckan som kommer ser relativt lugn ut i kalendern än så länge, men känner jag mina veckor rätt så lär det ändras.
 
Måndag: Jobb, träning och förhoppningsvis hinna med ett glas eftermiddagsvin med min mamma och mormor som är i Stockholm över dagen! 
 
Tisdag: Jobb som varvas med möten hela dagen. På kvällen kommer veckohandling från MatHem (sedan de tog bort leveransavgiften för ett tag sedan så veckohandlar jag och Simon ofta via dem) så ska laga en göttig middag. Saffranspastan med halloumi jag skrivit om lite längre ned om ni minns. 
 
Onsdag: Ska försöka släpa iväg mig till spinningsalen innan jobbet, sedan ska jag dricka billigt vin med Alti på stan och prata ikapp. Längtar redan.
 
Torsdag: Oplanerad utöver jobb. 
 
Fredag: Mmm längtar redan till fredagskänslan. Ska på AW med kollegor och min tidigare handledare som börjar nytt jobb, men det blir nog en tidig kväll för mig eftersom Gustav och Harald styr födelsedagskalas på lördag. En heldag med aktiviteter som vi inte fått veta. Meget spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();