I MITT BADRUMSSKÅP

Jag tycker att det är så kul att få se andras badrumsskåp. Det kanske bara är jag som är creepy lol men det är något mysigt över att se vilka produkter olika personer använder varje dag och hur de organiserar upp dem. Jag tänkte att ni skulle få kika in i mitt!
 
Jag claimade det skåp med flest hyllor direkt när vi flyttade in hehe. Har samlat på mig liite mer grejer än Simon.
 
På den översta hyllan står lite allt möjligt. Nagellack, tamponger, magnesium mot mina restless legs, rakhyvel etc etc etc.
 
Andra hyllan! Hudvårdshyllan! Nu när sommaren är slut har jag börjat vilket verkligen gör under för min hy. Kör PC 2% BHA gel för tillfället men eftersom jag precis börjat nosa på retinol så ska jag testa AHA tänkte jag, hört att de ska passa bra ihop. 
 
Senaste tillskottet. Serum och nattcreme från Medik8 som jag hört mycket bra om. Återkommer med recension när jag använt dem en lite längre tid!
 
Hylla tre är sminkhyllan. Är dock inte alls lika intresserad av smink som av hudvård, eller jag prioriterar kanske snarare hudvård framför smink, så denna hylla är inte alls lika proppfyllt. Dock har jag tappat bort mitt röda läppstift vilket jag är mycket ledsen över. Måste köpa ett nytt för det piffar ju upp ca allt.
 
Sista hyllan! Också en övrigt-hylla. Deo, parfym, mascara, örhängen och lite sånt. Mascaran är f.ö. min absoluta favorit, använt samma märke sedan jag gick på gymnasiet typ. Kram och puss ha en fin lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();