EN ONSDAGSLISTA

 
Har du något konstigt du alltid behöver göra? 
Jag viker tungspetsen mot insidan av min nedre tandrad när jag koncentrerar mig. Lite konstigt kanske?
 
Har du något smeknamn?
Inte något som är vedertaget. Rebellen, lelle och LN i skrift ibland. Men nästan alltid bara Ellen.
 
Några lyxvanor?
Snusar dyrt snus och äter dyr granola till frukost. Och köper lite för dyr hudvård.
 
Vad stör du dig på hos andra? 
Personer som bygger upp en fasad för att upplevas som coola/framgångsrika och ser ner på andra. Inte möjligtvis medvetet men sådant är ofta så genomskinligt och får panik på sånt. 
 
 
Har du något som du ofta säger åt andra att göra men aldrig gör det själv?
Gud ja. Typ "det kommer en dag imorgon också" och "vad gör det om hundra år?" "ta det lugnt och vila, stressa inte upp dig för mycket".
 
En plats i världen du besökt men aldrig vill återvända till?
Hm. Nej typ inte? Palermo kanske. 
 
Vad sa du senast?
"Visst ser det ut som medicin!" ang. mitt serum.
 
Hur såg ditt liv ut för tio år sedan?
Då var jag 12 och gick i sexan. Spelade basket på kvällarna, läste 3 böcker i veckan och lekte dunkgömme på rasterna. Dock var mellanstadiet mina sämsta skolår och jag gjorde allt för att vara en del av de coola tjejerna (vilket jag inte var). Fick vara med som ersättare när någon var sjuk :). Glad över att jag inte går i sexan längre.
 
Var växte dina föräldrar upp?
Min mamma i Örebro och min pappa i Växjö.
 
Har du någongång ringt polisen?
Nej! Hoppas jag aldrig behöver.
 
(Lista norpad från UnderbaraClara)


Kommentarer
Postat av: norrbotten emma

va roligt inlägg att läsa =)

kramizzz

2017-09-13 @ 08:27:43
URL: http://nouw.com/lillemmish
Postat av: Frida G Svensson

Jag snusar också finsnus! Hur härligt är det inte egentligen? Love it!

2017-09-13 @ 09:31:04
URL: http://www.fridagsvensson.se
Postat av: Anonym

haha åh, var verkligen samma kompisvikarie under 6an... skönt att det är över

2017-09-13 @ 20:13:50
Postat av: Eleonora Adriana ♥

Kul lista!

2017-09-15 @ 23:50:29
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/
Postat av: Sandra Leone

Är också himla glad över att mellanstadietiden är över. Barn kan vara så himla elaka mot varandra.

2017-09-16 @ 14:09:27
URL: http://lingers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();