TACOHEJ

I helgen var jag ju i Göteborg tillsammans med mamma och pappa för att städa ur min lägenhet. Det var sorgligt men samtidigt rätt skönt. Har ju levt de senaste åren med ena foten i Stockholm, andra i Göteborg och samtidigt en arm i Örebro. Twister deluxe. Nu är ena foten släppt, en lättnad samtidigt som jag verkligen kommer sakna Gbg. Efter en hel dag av bärande så belönade vi oss med pangmiddag på mitt bästa ställe Tacos & Tequila. Åt en aaaasgo med friterad zucchini, grillad paprika och fetaost. 
 
Post matkoma slöt jag upp med mina klasskompisar som jag saknat så. Vi hängde på Olssons vin hela kvällen och drack bubbel. Det var fint. 


Kommentarer
Postat av: ISA

Aaaa men tacos <3 livets mat! Och hallå kan du inte uppdatera oss (mig?) om jobbet! Trodde det "bara" var praktik? Låter som ett drömjobb juuu! Grattis!

2017-10-25 @ 18:06:29
URL: http://isabyl.se
Postat av: Moa

Saknar dina blogginlägg!! No pressure dock, ville bara säga att jag gillar din blogg :)))

2017-11-22 @ 06:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();