34 GRADER, TAPAS OCH DRINKAR

Igårkväll var det första riktiga middagen på semestern. Vid åtta drog vi oss ut mot strandstråket. Här e min kille (<3), Lisa, Diana och Calle.

Jag var klädd i vitt som en äkta turist. Blus från Weekday och shorts från H&M.

Sak jag tänker varje gång jag fotar mitt gäng: de är världens snyggaste humans. 

Tapasrestaurangen vi hade span på öppnade inte förrän halv nio så vi krishanterade med drinkar i baren bredvid. Jobbigt liv.

Mojitos!

Med denna utsikt!

Simon + Andreas + jag

Sedan var det middagstajm. Eller cavatajm.

Vi beställde in olika lokala tapasrätter som vi delade på. Första pris vann den kolgrillade hälleflundran som var dröm. Sedan gick vi tillbaka till lägenheten, drack vin och spelade Värvet-spelet. Fin första heldag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså dina bilder är ju helt amazing! :D

2017-06-27 @ 10:08:23
Postat av: lil'sis

MEN TRÅÅK

2017-06-28 @ 09:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();