TRE NYA

Jag har fått tillökning i garderoben. Tre fina grejer.
 

Ett par örhängen från Urban Outfitters! Silvriga, lite större ringar. Använder ett par från Weekday ca varje dag så det var dags för lite variation. Jag gillar dem. Fint till skjorta och röda läppar.
 
En drömväska från Weekday. Sprang in i den i Köpenhamn och kunde inte låta bli när den var på 75% rea. Fick den för 200 pix, så värt ändå? Kommer använda till ca allt pga perfekt storlek. Får plats med plånbok, necessär, nycklar och allt sånt där viktigt man har i väskor.
 
Sist men inte minst en liten dröm från & Other Stories. Vill vara fin på min kusins bröllop nästa vecka och denna är typ omöjlig att inte känna sig fin i. Tänker även att den kommer göra sig bra på Italiens gator.
 
Plagg som man både kan klä upp och klä ned är de som brukar bli återkommande favoriter i min garderob, och detta tycker jag är precis ett sådant. Kommer klä upp med uppsatt hår, stora örhängen och ett par pumps och klä ned med ett par slip-ins och saltvattenhår. 


Kommentarer
Postat av: Emilia

Så snygga!

2017-07-12 @ 14:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();