TRANSPARENT

Jag rotade fram min gamla transparenta skjorta jag köpte i tvåan på gymnasiet för ett tag sedan och nu använder jag den till allt. Exempelvis såhär, till svarta shorts, axelväska och slip-ins. 
 
När det är varmt åker mitt hår nästan alltid upp i en slarvig knut. Är sugen på att kapa av 15-20 centimeter och ljusa upp det, det är så otroligt långt nu och kommer på mig själv att aldrig ha det utsläppt. 
 
Skjorta från Monki, shorts och väska från Weekday, skor från H&M, solglasögon från Gina Tricot.


Kommentarer
Postat av: johanna

snyggt!

2017-07-16 @ 16:30:48
URL: http://jojosmind.blogg.se/
Postat av: Daniella

vad menas med transparent? för mej är det genomskinligt men på min skärm ser skjortan vit ut. xD

Svar: Haha ja den ser nästan vit ut på bild, men den är gråbeige och transparent :)
ellenspangberg.blogg.se

2017-07-16 @ 21:23:26
URL: http://www.daniellachanelle.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();