MIN TISDAG KLOCKSLAG FÖR KLOCKSLAG

09.00: Äter frukost efter att ha legat och dragit mig någon halvtimme i sängen. Vaknar alltid tidigt men tycker om känslan att inte behöva gå upp på en gång. Då blir frukosten extra god dessutom. Rostat bröd med ost kalkon gurka + grekisk yoghurt med granola och nektarin.


10.00: Tar bussen in till stan.


11.00: Hänger på gymmet. En halvtimme på crosstrainer och en halvtimmes styrketräning i form av ben och mage. Med senaste avsnittet av Penntricket i lurarna. Bra podcast för övrigt!

12.00: Skulle egentligen hämtat ut mitt nya pass men glömde mitt gamla hemma. Så typiskt. Satte mig på mammas jobbs innegård och lapade sol i en timme istället.
 

13.00: Mötte upp Diana för lunch på Josbaren! Det var uteserveringsväder mmm.

Diana drack en med spenat, avokado, mango, äpple och sojamjölk och jag drack en med banan, jordnötssmör, sojamjölk och chokladprotein. Gotte.
 

14.00: Vi sitter fortfarande kvar och mamma anslöt! Hon jobbar granne med Josbaren och är stammis.

15.00: Promenerade till väster för en kaffe hos mormor och morfar. Clara var också där! Myz.
 

16.00: Hemma igen efter middagshandling.


17.00: Skriver blogginlägg, sippar på ett glas vitt och hänger med mina föräldrar.


18.00: Middag! Grillat! 

19.00: Däckar i soffan, zappar på tv:n och hänger framför datorn resten av kvällen. Precis lagom tisdag.


Kommentarer
Postat av: Veronica Pettersson

Kul inlägg hörru!

2017-07-15 @ 14:22:37
URL: http://veronicapettersson.se
Postat av: ISA

En optimal sommardag skulle jag säga! Du fick med allt fint där du.

2017-07-15 @ 21:05:10
URL: http://isabyl.se
Postat av: Daniella

ROSA buss? aldrig sett tidigare i livet!

2017-07-16 @ 21:53:17
URL: http://www.daniellachanelle.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();