BOARD GAMES AND BUBBLES

Sommarkvällar at it's best. Bästishäng i form av Arvid och Calle, bubbel, sällskapsspel och balkonghäng. 
 
Glad måndag! Jag sitter i en bil på väg till Smålands skogar aka Växjö där ena halvan av min släkt bor. Där ska jag hänga hela veckan och fixa och dona för på torsdag står det bröllop på schemat! Är så pepp älskar bröllop men är aldrig på bröllop. Är dessutom himla glad över att få hänga med bruden igen dvs min kusin Linn som bor i Australien i vanliga fall. Vi har inte setts på flera år bortsett från på Skype. Ha en mysig dag och kika in här imorgon tycker jag, för då kommer ett megalångt inlägg på mina favoritcaféer, restauranger och ställen jag tycker är softa att dricka vin på i Stockholm! Hoppas verkligen det uppskattas för det tog typ tre timmar att knåpa ihop, så pls show it some love. Puss gillar er. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Superbra tips verkligen! Tack!

Hade du kunnat visa hur du redigerar dina bilder tagna med telefonen/ på instagram? Jättefina verkligen! Ser så mysiga ut

2017-07-18 @ 21:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();