SISTA TENTAN I DIGITAL DESIGN

Här har jag suttit sedan i måndags och pluggat pluggat pluggat ögonen ur mig. I förmiddags fick jag ett ryck och gjorde min tenta för att bli av med den. När en pluggar på distans så är tentorna lite annorlunda utformade än att plugga på plats, nu fick vi ut en tenta i måndags som vi liksom fick välja när vi ville skriva den under veckan. Hade egentligen tänkt göra den på fredag för att kunna maxa förberedelserna men pga att det är fredag den trettonde då så kändes det typ jobbigt? Vidskeplig deluxe jaja. Känns så fkn skönt att ha den gjord och förhoppningsvis är det det sista jag gjorde på distansterminen. På tisdag är det föreläsningssal i Gbg igen och längtar faktiskt. Att få tillbaka mitt sociala sammanhang och slippa älta saker en inte förstår helt själv. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();