MITT 2016 - OKTOBER TILL DECEMBER

Oktober var lyxig pga åkte på två resor! Första i de små spanska byarna Porrera och Montsant tillsammans med min familj och pojkvän. 
 
Mina päron firade 25 år som gifta och det firade vi genom att skörda och dricka vin, äta god mat och vandra i bergen. Detta är nog den finaste resan jag varit på, helt magisk miljö omg världen är så otrolig. 
 
Hemma i Sverige åt jag också god mat!
 
Och såg ut såhär.
 
I slutet av månaden flög jag flygplan själv för första gången! Var svinrädd hela tiden men det var det värt för hamnade här! I Amsterdam! Hos min bästis!
 
Hade finaste veckan med utomhusfikor, kannor med margaritas och dans i Rotterdam, caféplugg och utställningar. Så pass fin månad ändå oktober i liked u.
 
I november flyttade Simon till Stockholm för jobb och jag blev själv i lägenheten igen. Eftersom jag pluggade distans och saknade familj och vänner så tog jag mitt pick och pack och flyttade till närkeslätten temporärt. 
 
Men var även i Stockholm en hel del, här för praktikintervjuer. 
 
Annars så var november en ganska så grå månad. Jag var otroligt trött. Jobbade 60% och pluggade 100% i september för att ha råd med Amsterdamresan, och så hade jag fem praktikintervjuer utöver det. Jag skjuter liksom upp min trötthet lite.
 
December känns ju lite knäppt att sammanfatta pga det var nyss. Bloggade inte så mycket här, men bakade iallafall lussekatter med Elsa och Clara bla!
 
Samt var om än ännu mer besatt av SKAM än jag var i somras när jag såg säsong 1 och 2. 
 
Och njöt av att vara hemma hos min familj. Det var mitt 2016! Många guldkorn i livet ändå.


Kommentarer
Postat av: Heléna

Så fina bilder och härlig återblick :D Kram <3

2017-01-18 @ 23:21:38
URL: http://helna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();