ÅRETS FÖRSTA HELG

Hej gullon! Nu är jag hemma igen efter en strålande helg i Stockholm. Igårkväll bjöd Marie och Anders (killes mamma + hennes sambo) mig, Simon och Adam på middag på Tures. Så jäkla flott. Åt det bästa jag vet i världen dvs moule marinière.
 
Annars har vi mest tagit det coolio och strosat runt i Vasastan, druckit öl med vänner, sovit länge, kollat gamla avsnitt av Girls och spelat Besserwizzer. 
 
Nu är det dock vardag på schemat igen. En inlämningsuppgift + en tenta nästa vecka så jag kommer att ha fullt upp. Ville bara kika in och säga hej, vi hörs imorgon för då tänkte jag visa en megafin blus jag fyndade på COS mellandagsrea igår namnam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();