VARFÖR KÄNNS DET SOM ATT ETT ÅR HAR DUBBELT SÅ MÅNGA MÅNDAGAR SOM LÖRDAGAR?




Ny vecka igen och efter en minst sagt festlig helg hade jag gärna velat ha en sabbatsdag till. Men nu är det nya friska tag osv och ska verkligen försöka krama ur det sista ur augusti. Såhär ser mina veckoplaner ut so far bortsett från le work:
 
Måndag: Kickstarta veckan med ett träningspass tillsammans med Alti efter jobbet. Hon slaktar mig varje gång.
Tisdag: Kommer antagligen inte kunna gå, men ska troligtvis dricka en öl eller två på kvällen med ett knippe vänner.
Onsdag: Har siktat in mig på att få till säsongens första spinningpass. Får se hur det blir med det, tycker det är jobbigt att behöva tidsanpassa när jag bor en bit från gymmet. Men förhoppningsvis! 
Torsdag: Oplanerad! Är sugen på bio, vill så gärna se Dunkirk men Simon har hunnit före mig. 
Fredag: Flyttlasset går mot Gärdet! Peppen. Jag har i och för sig alla mina grejer utspridda över hela mellansverige så kommer bara ha en liten resväska med mig, haha. Men äntligen får vi tillgång till lägenheten. Det ska vi fira med Popaganda på kvällen.


Kommentarer
Postat av: Lillemmish- mode - inspo

ha en bra måndag
fin bild :)

kram

2017-08-28 @ 07:37:46
URL: http://nouw.com/lillemmish
Postat av: Karolina

Hej! Kan du skriva ett inlägg om hur du tränar/ser på träning? Jag tycker du har verkar ha en fin inställning till det mesta och det vore därför kul att höra dina åsikter i ämnet. Känns som att det kan vara bra eftersom ämnet ofta annars handlar om hets osv. Kram!

2017-08-28 @ 08:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();