SUNDAY / END OF SUMMER

Idag är min sista semesterdag. Jag ser sommarens slut och rutinernas inträde som mitt nyår. Jag är inne i någon slags tornado av förändring och 2017 har hittills varit ett helt galet och roligt år. Knappt haft en lugn stund. Imorgon bitti bär det av till Stockholm för att börja jobba på byrån där jag hade min praktik i våras. Ska bli sjukt kul men också sjukt nervöst eftersom jag inte fått ordning på någonting. Kontrollfreaket inom mig har flippat ur för längesedan, men försöker lugna mig själv med att jag bara är 22 år och inte behöver ha ordning på allt. Pusselbiten boende är inte riktigt på plats ännu och jag väntar på svar från antagning.se om jag får skriva min c-uppsats på Stockholms universitet i höst. Gjorde en sen anmälan eftersom jag inte hade någon aning om någonting i våras. Det vore skönt att bli klar, men känner samtidigt ingen jättestress över det. Det kommer en vår också. Lämnar Göteborg sjukt abrupt vilket känns lite konstigt, men fatta fint att få dela hemstad med sin pojkvän och några av sina närmsta vänner. Ska bara couch-surfa lite tills jag hittar någonstans att bo, men det löser sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();