SATURDAY

Igår mådde jag bättre yay. Rotade fram gamla jeans ur garderoben bl.a. Är sjukt dålig på att använda denim men det är ju väldigt fint. Dessa är från Monki i modellen Kimono som jag köpte en storlek för stora för att kunna klippa av dem en bit. Känns väldigt relaxed. Eftersom jag varit sjuk har kameran snällt legat och väntat i väskan. Men tänkte visa lite bestyr från telefonen!

Ätit mat mest. Stekt ägg + couscous + koriander. 

Moule frittes! Det godaste jag vet. Andreas kom över igår och vi åt middag i fyra timmar. 

Färsk tonfisk med zucchinibiffar. Gott gott gott. Min pappa är sjukt duktig på att laga mat tack pappa för att du är sjukt duktig på att laga mat.

Druckit eftermiddagsvin på Non Solo med Kristoffer. En pärla till vän.

Och hängt med Simon såklart. Så avis på att han är på Way out West och lever life med min bästis och min syrra atm. Vill ocksåå. Men ska umgås med Calle och Andreas idag så det är inte särskilt synd om mig alls. 



Kommentarer
Postat av: Daniella

Way out west var ganska kasst, kaskadregnade mest och mycket inställda akter pga vädret.

2017-08-14 @ 20:42:17
URL: http://www.daniellachanelle.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();