NINE RANDOMS

Hej! Här kommer några osammanhängande bilder från min kamerarulle som inte fått ta sin plats i cyberspace. Bland annat en trött söndag med hämtmat från närmsta bästa snabbmatsställe och fem avsnitt Mad Men på raken (vi har börjat plöja nu, sjukt att jag inte tagit tag i serien tidigare). Vet inget bättre än att kolla på en bra serie med dessa mörka lockar i knät.
 
Från förra måndagen var en roligare jobbdag! Max Hamburgare som vi jobbar med släppte ny kampanjburgare i förra veckan. Inför det gjordes en cook-a-long med Matgeek och Frallans matblogg på Urban Delis matstudio! Pyntade hela köket med växter bland annat! Kolla flott det blev. YouTube-klippet från Matgeek kan ni se här om ni vill. 
 
Ett stycke jobbdörr och ett stycke grått Stockholm. 
 
Kantareller! Älskar! Dessa blev smörstekta och hamnade på toasts. Halloumi älskar jag också och här är min bästa sallad från Phils Burger som jag åt häromveckan i sällskap av Amelie Alti Simon Louise Andreas. 
 
Och slutligen två från förra helgens bröllop. Maries klänning från COS är så himla fin tycker jag. Det var allt för nu. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();