LÖR 09:28


Ett godmorgon i realtid. Lördagsmorgnar är meningen med livet men det visste ni ju redan. Har väldigt svårt för att sova länge och vaknade pigg 06:30 mvh pensionär. Jag gillar det, dock är jag ju alltid festens partypooper som vill gå och lägga mig senast midnatt. Simon är precis tvärtom så vi lever lite i olika tidszoner, couple goals visst! Igår åkte jag hursomhelst spontant till Alti efter jobbet och blev serverad bubbel. Älskar att bara kunna ringa upp och två minuter senare sitter man på tunnelbanan mot sin bästis. Vi åkte i gemensam trupp till Vasastan och åt indiskt på Holy Cow med massor av gamla och nya vänner + bekanta. Så himla mysigt vare. Tog såklart inte en enda bild pga var uppslukad i att prata basketminnen. Efter middagen drog alla vidare till Kåken men jag var trött efter jobbvecka så promenerade till Simon och kollade Mad Men tills vi (jag) somnade. Idag är planen träning, bubbelshopping, Lisa-skype och kräftskiva. Upplagt för en drömdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();