LIFE IS GOOD I HAVE FRIENDS AND CAKE



 
 
Semestern avslutades på bästa tänkbara vis hemma hos Lollo och Chloé med mina bästa personer, vin och tårta. Verkligen alla komponenter man behöver in life. Tog sista bussen hem och fick ett cheesy luckorus över hur blessed jag är med så många bra personer i mitt liv. Livet kan vara kaotiskt men as long as i have these, så löser det sig. Nu ska jag ta tag i mitt liv och åka tåg till Stockholm, sluta blanda svenska och engelska i text och pussa på min kille exempelvis. Kram hoppas ni får en snäll måndag. Gillar er.


Kommentarer
Postat av: matilda

Åh så härligt med sådana lyckorus! Allt fixar sig alltid :). ++Hur härligt att de har bilden av Zara Larsson hemma hos sig. Har själv länge funderat på att beställa hem den men har aldrig sett någon annan som har den!

2017-08-07 @ 10:40:49
URL: http://nouw.com/tildasofia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();