BYE BYE GOTHENBURG

Svängarna har ju varit snabba i livet det senaste halvåret och har typ glömt bort att jag flyttat ifrån Göteborg. Staden jag blev vuxen i och hade mitt första egna hem. Tre år på universitetet och vänner för livet. Såhär såg min lägenhet ut två veckor in. Skolkade från en föreläsning för att bära upp soffan. Värt det. Älskar den fortfarande och längtar ihjäl tills den hamnar i mitt hem igen.
 
Den gör sig särskilt snygg med en snygg person i den ofc. Exempelvis min syster.
 
Under hösten 2015 började jag bli hemmastadd på riktigt med mysdetaljer i form av växter, kuddar och ljus. 
 
I samma veva blev köket färdigbonat. Nu kommer vi ha en liten kokvrå på typ 3 kvadrat, så det blir en liten omställning från ett ändå ganska rymligt. 
 
Det kommer vara sorgligt att sälja denna pärlan. Mitt första lilla krypin. 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Så fint ju. Inreda är det bästa som finns <3

2017-08-23 @ 07:38:56
Postat av: Ellen

Var är din fina soffa ifrån?

Svar: dekka.se! :)
ellenspangberg.blogg.se

2017-08-27 @ 10:58:38
Postat av: Robin

Vart kommer ditt köksbord ifrån?

2017-11-16 @ 08:08:46
Postat av: sandra

är på jakt efter ett liknande köksbord! vart har du köpt ditt? :) hittade hit genom pinterest.

2018-03-01 @ 21:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();