NÅGRA HÖSTTIPS

 

Höstrusket slog verkligen ned som ett bombnedslag och jag vill ingenting annat än att kura inomhus framför en bra serie, invirad i en filt med en stor kopp te i händerna och ba mysa. Här kommer några hösttips om saker att se, saker att lyssna på och tröjor att klä sig i.

☂ En ny säsong av SKAM är här! Love it. Avsnitten släpps på fredagar och går att hitta på norska NRK. 
 
☂ Jag har rensat och uppdaterat min 10 pm.-lista på Spotify och gjort den redo för hösten. Perfekt åka-buss-i-mörker-musik. Tycho, Bon Iver, The Internet, Amason, Sigur osv osv. Här finns den.
 
☂ SVT-play är just nu en guldgruva och har så mycket bra. Massor om presidentvalet och om du som jag inte orkade gå upp kl 03 i söndagsnatt för att kolla debatten så finns den i sin helhet där att kika på. Även en så sjukt bra dokumentär av Dokument utifrån som jag tittade på i söndags om IS skapande och grundstruktur. Letat efter en sådan dokumentär så sjukt länge pga vill förstå hemskheterna på riktigt. Även en bra om Boko Haram finns där. 
 
☂ Min nya favvoblogg Siri Barje! Allt hon äter ser så drömmigt ut + att hon skriver roligt. Älskar denna friska fläkt i bloggosfären.
 
Monki har dömycket fina knits just nu att uppgradera höstgarderoben med. Min gråa ett par inlägg under är därifrån (fick lite frågor om den, men det står ju i inlägget också hehe). Vill ha allt.


Kommentarer
Postat av: Ellen Lindberg

Alltså, är det bara för mig det inte går att öppna listor till spotify via länkar?? :( Blir galen. Varje gång jag klickar på en länk, som den i detta inlägg, slungas jag till en sida där det inte går att logga in :( Får istället söka upp listan direkt i Spotify, vilket såklart också går, men är ju så smidigt men länken!

2016-10-12 @ 10:33:43
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/
Postat av: Ellen Lindberg

Och bara för det fungerade det nu :)) Hahha! Älskar teknik.

2016-10-12 @ 10:34:27
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();