ETT FREDAGSHEJ

Hej från samtiden! Prick just nu (samt hela himla dagen) sitter jag i soffan och knåpar. Idag har jag avsatt hela dagen till att skriva CV, personliga brev och söka praktik på olika byråer och företag jag tycker verkar spännande. Jag har min praktikperiod mellan mars-juni och det har gnagt i mig länge nu att jag inte bara tagit tag i det. 
 
Bara att få det gjort fick mig att känna mig ca två tegelstenar lättare. Nu ska jag snart ta välförtjänt helg med vin och kompishäng och tänka på att jag åker till fkn Amsterdam och min bästis nästa vecka!!!


Kommentarer
Postat av: Veronica Pettersson

Grymt jobbat hörru! Det är så skönt att få gjort saker som man skjutit upp. Ååh, vad kul att du ska till Amsterdam nästa vecka och träffa din bästa vän!

Svar: Tusen tack! Ja men verkligen! Kram
ellenspangberg.blogg.se

2016-10-21 @ 16:46:10
URL: http://veronicapettersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();