WISH LOOKS & DAGENS PLANER

Två wish-looks från två favoritbutiker får starta upp den här tisdagen tycker jag. Är verkligen på jakt efter ett par nice ankelboots och tycker att dessa från & Other Stories är perfekta. Så snyggt att matcha till croppade denims och stickat. 
 
Hur mår ni? Hoppas bra! Jag tycker det är så himla mysigt att snön kommit, det ljusar upp och gör det ännu mysigare att kura inomhus och jag förvandlas till crazy candle lady och vill ha tända ljus prick överallt. Ikväll åker jag och Simon tillbaka till Göteborg igen, så idag tänker jag kompishänga maximalt med mina bästa personer. Lite senare eftermiddagskaffe med Arvid och Calle och nu ska jag alldeles strax åka upp på stan för frukostbuffé med Andreas. Det ser ut att bli en bättre tisdag med andra ord. Nu ska jag kila iväg. Kram på er. 


Kommentarer
Postat av: Ellen Lindberg

Åh ja, jag gillar att snön är här! För oss som fotograferar underlättar det ju att ljuset kommer med snön.

2016-11-08 @ 09:33:53
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();