SKOLTRÖTT

Herregud vad jobbigt det är att gå upp på mornarna nu. Jag som är morgonmänniska deluxe hatar verkligen den känslan och tycker att hela dagen typ kan sabbas av en dålig morgon. Idag åker jag hursomhelst hem till mamma och pappa i Öret ett dygn innan vi åker ner till Växjö. Kör verkligen en liten Götaland-Svealand tour den här veckan: Göteborg-Stockholm, Stockholm-Örebro, Örebro-Växjö, Växjö-Göteborg, Göteborg-Örebro. Blir utmattad av bara tanken på hur många mil jag kommer ha åkt när den här veckan är slut. 

Idag står det plugg tills jag stupar på schemat. Har inte hunnit med någonting den här veckan pga har fokat totalt på praktiken. Nu måste jag verkligen ge mig an allt jag halkat efter i och det lockar inte alls, håller på med gränssnittsmodifikation i en designkurs och det är verkligen inte min grej. 


Kommentarer
Postat av: matilda

Brukar verkligen inte vara en morgonmänniska, inte på skoldagar och inte den här tiden på året. I år äter jag både multivitamintilskott och extra C- och D-vitamin och jag känner verkligen en förändring. Inte alls lika tungt att stiga upp på regniga tisdagmorgnar nu. Testa det ifall det blir för tungt :)

2016-11-17 @ 18:09:08
URL: http://tildasofias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();