POST 160 MIL

Äääntligen är min Götaland-Svealand-tour över. I lördags åkte jag och mina föräldrar ner till Växjö där min pappas familj bor för att hälsa på en ett dygn. Väldigt mysigt att få åka ut en sväng och dricka kaffe i vår sommarstuga i metropolen Usteryd.
 
Igår morse begav vi oss vidare mot Göteborg för att hämta hem det fina köksbordet jag fått låna av Louise. Hon har fått ny läggis nu och tror att det kommer bli så så fint där. Kommer sakna det och efter jul är det dags för bordsjakt för min del. Efter det korta stoppet i Gbg åkte vi mot Närke igen, puh vad många timmar jag spenderat i bil och på tåg den här veckan. Pga att Simon har flyttat till Stockholm och jag pluggar på distans så landar jag här en stund nu. Smidigare kommunikationer till Sthlm och jar ju alla mina närmsta här. Det ska bli väldigt skönt att få spendera kvalletid med mina bästa vänner och kunna avlasta min mormor som tar hand om morfar dygnet runt. Idag står det plugg på schemat prick hela dagen, men det är ju en annan historia. Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Amanda

alltså. ditt himla kök är ju SÅ fint.

Svar: tack fina du! :*
ellenspangberg.blogg.se

2016-11-21 @ 10:49:56
URL: http://amandamariajosefina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();