I MIN VÄSKA

Direkt inspo från kommentarsfältet så kommer här en redogörelse på vad som finns i min väska prick just nu. Tar så så gärna emot tips från er på inlägg ni vill se här, det är så himla kul att skapa content utifrån vad ni gillar. Hursomhaver! Min väska kommer från Weekday och är stor och enkel. Behöver få plats med dator och träningsgrejer och sånt när en är borta hela dagen.
 
Såhär ser nulägets innehåll ut. Vi tar en titt!
 
Lite basicsmink som jag alltid har med under dagen för att kunna bättra på. Pudret är det absolut viktigaste eftersom jag har fet hy och lätt blir blank under dagen. Då är det fint att alltid ha med ett som mattar ned ansiktet lite. 
 
Kalender, anteckningsblock och penna! Mina älsklingar. I kalendern skriver jag ned alltifrån vilka timmar jag ska plugga, träna, när jag har kompisdejter planerade, möten och såntdär. Anteckningsboken innehåller mest pluggrelaterade saker som föreläsningsanteckningar och idéer till olika teser. 
 
Och så allt det nödvändigaste såklart. Plånbok, nycklar, hörlurar, ipren. Något som står högt upp på önskelistan är en ny plånbok som är nätt och snygg. 
 
Och så lite krimskrams. Har nästan alltid något ätbart i väskan att ta till när jag blir hungrig, ett hänglås till skåpen på gymmet, Läkerolpastiller (så goda äter som godis) och solglasögon. 
 
Det var det hele! Har ni något i er väska som alltid måste finnas där? 


Kommentarer
Postat av: Linnea

så bra!! :)) Tack!

haree fint!

2016-11-24 @ 16:36:51
Postat av: ISA

alltid så fascinerad att folk orkar bära med sig så mycket!? hehe, jag har alltid laddare + tuggummi! hehe

2016-11-24 @ 17:56:21
URL: http://www.devote.se/lisahooks
Postat av: Amanda

Asså dina bilder är alltid så fina 😍😍😍 hur tar du dina bilder? Vad tänker du alltid på osv? Kan du göra ett inlägg med tips?
❤️❤️👍👍

2016-11-25 @ 11:30:34
Postat av: Ellen Lindberg

Gillar detta himla mycket! Bär också med mig lite av allt i mina väskor, hehe.

2016-11-26 @ 10:19:12
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/
Postat av: Veronica Pettersson

Ååh, det är så kul att få titta ner i någon annans väska!!

2016-11-26 @ 10:47:05
URL: http://veronicapettersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();