FYRA ÅR AV HÖST

Hösten 2015 så var jag nykär i min lägenhet, hade precis börjat känna mig hemma både där och i Göteborg överlag. Jag pluggade mycket, kompisdejtade ca hela tiden pga bodde själv, drack kaffe, åt pizza på Le Petit. Rent stilmässigt verkar jag ha varit ca prick likadan nu som för ett år sedan. Både i klädväg och bildväg. 
 
Hösten 2014 var jag nyinflyttad i Göteborg och bodde i en liten etta i Lunden med Diddi. Vi pluggade politisk teori, drack massor med drinkar och vin, hade Närke-besök och lärde känna en helt ny stad. Det verkar som att jag ändå var i Örebro rätt mycket, kanske inte så konstigt pga att Simon fortfarande bodde där då. Hängde även mycket med personerna som fortfarande är mina bästa: Calle, Andreas och Arvid. Längtar så mycket att jag dör tills december då jag är hemma och får hänga med dem hela tiden. Minns hösten 2014 som väldigt fin. Allt var nytt och spännande + bodde tillsammans med min bästis.
 
Hösten 2013 gick jag i trean på gymnasiet och allt var så så fint. Mina gymnasieår var verkligen helt fantastiska och blir dönostalgisk av att tänka tillbaka. Min tillvaro var så himla trygg då. Var ute och dansade på Satin med mitt gäng varje helg, åt pizza på Paolos med Lisa och Andreas, var en Arctic Monkeys-groupie och lyssnade på Mogwai på vinyl (mvh indiekid). Jag gav Simon en tidig julklapp i form av biljetter till Sigur Rós i Malmö i november vilket är den näst bästa spelningen jag varit på i mitt liv (Bon Iver på Way Out West 2012 kommer alltid vara nr.1). 
 
Hösten 2012 instagrammade jag från mitt gamla instakonto ellenfridawilhelmina och var så otroligt... gullig i stilen? Jag och min syster kallades för systrarna kjol på gymnasiet vi gick på haha. Minns denna perioden i livet som så himla fin också. Var nykär, hängde med mitt bästa gäng varje dag, började gå på hemmafester om helgerna. Bloggade också tillsammans med Lisa här! Brukar gå in och kolla ibland när jag får nostalgiska ryck. Och det var fyra år av höst i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Veronica Pettersson

Kul inlägg!

2016-11-15 @ 07:23:33
URL: http://veronicapettersson.se
Postat av: Ellen Lindberg

Haha åh, systrarna kjol. Ändå väldigt fint smeknamn på er två!

2016-11-15 @ 12:19:34
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();