FAVE SPOTS OCH TENTAPLUGG

Igår mötte jag upp en saknad himla pärla på Paolos. Andreas jobbar på Hurtigruten och hänger på båt om veckorna, men nu är han hemma en stund. Och vi är i samma stad samtidigt! Hur härligt är inte det! 
 
Vi drack kaffe (han) och te (jag). Försöker att dra ner på mitt koffeinberoende något, eller vill liksom känna efter lite hur tyglad jag är av den. Har huvudvärk nu... blir nog kaffe imorgon...
 
Paolos är f.ö. mitt mysigaste ställe i Örebro med de godaste pizzorna och mysigaste atmosfären. Det är liksom alltid det första som ploppar upp i mitt huvud när någon frågar om Örebrotips.
 
Efter någon timmes häng gav vi oss ut i kylan, köpte med oss en juice från JOSBAREN och åkte sedan hem till mig och åt falafel, halloumi och guaca i vitkål!! Så gott äre!! 
 
Något annat som är gott är denna soppa gjord på gröna ärtor, broccoli och spenat!!! Ät den alla Örebroare. Från JOSBAREN såklart.
 
Och när jag inte träffar mina bästa personer så pluggar jag mest och är ledsen över att jag fått ont i halsen. Småsjuk + tentavecka = ej nice kombo. Nu ska jag snart iväg och äta frukost tillsammans med Calle och Andreas på cafét där min syster jobbar. Puss ha världens bästa fredag.


Kommentarer
Postat av: Ellen Lindberg

Wow, fiket ser verkligen drömmigt ut!

2016-11-04 @ 08:47:40
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/
Postat av: ISA

du och dina supermysiga caféer <3<3

2016-11-04 @ 20:35:27
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();