GREJER JAG TYCKER OM JUST NU

Det här bananbrödet med choklad och jordnötssmör. Alltså hur gott?! Ska laga i veckan har jag bestämt. Återkommer med resultat och rescension. 


Åhléns nya vårkampanj "Gränslöst". Den handlar om relationen mellan klädstil och ålder och utmanar stereotypen om huruvida en "bör" klä sig efter en viss ålder. Tycker den är briljant och modellerna är SÅ snygga och coola.

Att det har var vårvärme och sol i Göteborg hela förra veckan! Sjukt hur en kan bli på så mycket bättre humör av att solen kikar fram och att det verkligen märks att det börjar bli ljusare om kvällarna. Detta är från i lördags när jag och Simon var på väg till biograf för att se The Revenant. Snyggaste filmen jag sett på lääänge f.ö. Verkligen värd Oscarn för bästa foto, satt och gapade halva filmen pga det. Resten blundade jag typ pga harig och så mycket blod och våld.


 


Att Mew, aka ett av mina bästa band, släpper nytt album snart. Peppen. Albumet kommer tydligen vara en hyllning till Transformers (?), alltså filmserien. Så knäppt. Men singeln som kom ut i veckan är sjukt nice, så det bådar ju gott ändå liksom. Gör dina öron en tjänst och lyssna!
 
Att jag åker hem till Örebro imorgon och stannar hela påsken för att umgås med min familj och mina bästisar. 


Kommentarer
Postat av: ISA

men asså.. bananbrödet. Kan vi prata lite om det eller!? Lät dröööömgott<3

2016-03-22 @ 22:49:14
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();