TISDAGSLISTAN

Namn: Ellen Frida Wilhelmina Spångberg 
Piercingar: Har tre hål i öronen, när jag var 15 hade jag hål i naveln också .___.
Tatueringar: Inte en enda, tycker det kan vara så fint på andra men jag är en person med extrem beslutsångest så att hitta ett print som skulle sitta på min kropp forever är otroligt mycket överkurs för mig.
Längd: 163 centimeter över asfalten.
Skostorlek: 38
Hårfärg: Lite odefinierbar tycker jag? Har min naturliga hårfärg, och nu på vintern är jag ganska mörkhårig, men ändå inte brunett. På sommaren går det mer mot rågblondt. 
Fräknar? Nej, tyvärr. Typ det finaste som finns kanske.
Motto: Ta det med ro (obs lever absolut ej som jag lär)
Kär: Mycket! <3
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej, trivs väldigt väldigt bra här atm.
Tycker du att du är attraktiv? När jag känner mig fin och ren och glad tycker jag det!
Vilket schampoo använder du? Det gula från Garnier (kommer inte på vad det heter i skrivande stund och är för lat för att gå in till badrummet). Det är hursomhelst otroligt bra för att vara budget.
Vad är du rädd för? Att bli lämnad ensam, klimatet på jorden, krig. 
Gillar du berg-och-dalbanor? Ä-l-s-k-a-r.
 
Senaste...
serien du såg? Vi började kolla på "Kampen om tungvattnet" igår, såg två avsnitt och är redan fast! Tips! Finns på Netflix!
saken du köpte? En svindyr grönkålssmoothie på Juicekällan på väg hem från skolan igår. Hade lågt blodsocker = tar inte ekonomiskt bra beslut då. Tur att den var god. 
låten du hörde? Du och jag med Madi Banja.
personen du ringde? Mami.
personen som ringde dig? Simon. 
tv-program du såg? Räknas Aktuellt...? Mvh pensionären. Om det inte gör det så kollade jag på Vetenskapens Värld igår också, mitt favoritprogram. 
person du tänkte på? Andreas, saknar min best bud så jag spricker!!
 
Favorit...
låt? Har två favoritlåtar of all times, Perth med Bon Iver och Festival med Sigur Rós.
sak att göra? Skratta ofc.
sport? Basket.
film? Allt Tarantino har gjort. 
bil? Har alltid velat ha en krämvit Fiat 500, den är så gullig. 
serie? Vänner såklart. 
 
Senaste...
boken du läste? Nya perspektiv på organisation och ledarskap, lol. Den senaste skönlitterära var "Det är något som inte stämmer" av Martina Haag. 
personen du fick mail av? Asos, order update :')
personen du fick brev av? Farmor och farfar på julafton.
personen du fick sms av? Clara.
gången du och hela din familj åt middag ihop? I förra veckan någongång!


Kommentarer
Postat av: ISA

haha men nää, att du ser så jäkla bildande program då.. jag borde meeeed ;)

Svar: hahaha en annan är ju nörd. kram!
ellenspangberg.blogg.se

2016-02-16 @ 22:44:15
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();