TRETTIONDE DECEMBER

Lite fredagsinspiration med sådant jag tycker är fint. Har en dille på örhängen just nu, vill pryda mina öron med enkla, minimalistiska smycken. Så fint.
 
Näst sista dagen på 2016, hur fort har inte det här året gått? Lol säger det varje år men det här året har bara swishat förbi. Har svårt att sätta fingret på om jag tycker att det har varit ett bra år eller inte. Har varit på tre fantastiskt fina utlandsresor (Italien, Spanien och Amsterdam) och hade verkligen en superfin sommar, men har också varit så så sliten. Är mer än redo att säga hejdå till 2016 och göra 2017 mer peppigt. Ska försöka knåpa ihop en årssammanfattning här på bloggy inom kort. Nu ska jag dra sista pluggrycket för veckan och sedan ta helg och fira in det nya året med favoritpersoner imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();