OCTOBER + NOVEMBER SNAPS

Instagramkvadrater från oktober och november. Följ mig här om du vill för mer frekvent uppdatering when tentavecka.
 
Godmorgon på er! Jag sitter i prick detta nu i köket redo för att ta bussen in till stan. En heldags tentaplugg på biblioteket väntar. Som tur är så är min Alti hemma i veckan och har också tentavecka = det bästa av pluggsällskap. Lyssnar på min naila-tenta-lista för att försöka boosta mitt självförtroende, funkar varje gång! I eftermiddag ska jag försöka hinna med ett träningspass för att få lite andrum från plugget och sedan är det myskväll framför Historieätarna såklart. En riktig vardagsmåndag med andra ord. Ville mest bara kika in och säga hej och önska glad måndag, puss å kram vi ses på stan.


Kommentarer
Postat av: Ellen Lindberg

Gillar din insta (eller ditt sätt att fotografera/redigera dit) så himla mycket!

2016-12-05 @ 15:46:36
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/
Postat av: ISA

du får plugg att se så mysigt ut! och en heldag på bibblan att kännas som en fin stund! :)

2016-12-07 @ 20:37:52
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();