2016 BEST NINE ON INSTAGRAM

Det roligaste med att året är slut är ju att kolla alla sammanfattningar som dyker upp i cyberspace. Spotify, Facebook, Instagram etc etc etc. På 2016bestnine.com kan en kolla de bilder som varit mest poppis under året. Kul ju! Här är mina: 

9. Mitt kök en ledig förmiddag i våras.
 
8. En sensommaroutfit i september. Polo från Monki, byxor från H&M och Birkenstocks.
 
7. Mitt lilla "sidobord" som är en vinlåda pappa släpade med hem från Tyskland för min skull, gulligaste. 
 
6. En till spegeloutfit med kappa från COS och halsduk från Weekday.
 
5. Mitt kök som verkar vara instapoppis. Så knäppt att denna bild har över 25.000 repins på Pinterest förresten! Helt galet ändå.
 
4. En smutsig spegel och smutsiga sneakers. 
 
3. En selfie från i början på januari när jag var sjuk prick hela jullovet. Sympathy-likes <3
 
2. En bild från i maj då min syster var och hälsade på mig i Gbg över en helg. Helgerna med henne och bubbel är de bästa helgerna.
 
1. Och min mest likeade bild detta år är denna. En kväll i februari/mars någongång när jag hade Skypekväll med kille, myz. 
 
Hela 60,023 likes på hela året! Knäppt ju!


Kommentarer
Postat av: Ellen Lindberg

Så roligt att se dina topp nio! Himla fint.

2016-12-28 @ 15:28:29
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();