MAMMA 50 Y/O

I lördags var det dags för min mammas stora 50-årsfest. Så himla kul! Hon och pappa bjöd in 70 personer hem till deras trädgård för obegränsat med bubbel, korv med bröd, marabouchoklad och livemusik. Jag var ultrapepp och bar min favorittopp från Monki med trumpetärmar.
 
 
Simon är trummis så han var en ängel och spelade lite välkomstmusik tillsammans med min morbror Magnus, min gudfar Niklas och min pappa som sjöng jazz.
 
I början av kvällen var jag dock rätt dålig på att ta bilder pga min getingfobi. Andreas skyddade mig med elektriskt racket. 
 
Allsång! Life of being born in a musikerfamilj.
 
Sedan blev det mörkt men stämningen var på topp. 
 
Mina boys.
 
Vid elvatiden blev det mer livemusik i form av min kusin Josephs band. De är bara 16 men helt otrooligt duktiga. Så roligt att gräsmattan förvandlades till ett dansgolv.
 
Sedan fortsatte festen inpå småtimmarna. Så himla roligt och mina päron styrde en helt fantastisk kväll. 


Kommentarer
Postat av: ¨matilda

Åh så mysigt och fint det ser ut! En sådan femtioårsfest skulle jag också kunna ha (om 31 år :D)

2016-08-17 @ 09:19:55
URL: http://tildasofias.blogg.se
Postat av: Anonym

16 år? Vet att båda är födda 98 :)

Svar: Jaha! Fel av mig, räknade med 99 pga min kusin är det hehe :) känner dem inte!
ellenspangberg.blogg.se

2016-08-17 @ 17:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();