GOOD MORNING


Godmorgon darlings! Hoppas ni har en fin onsdagsmorgon, det har jag! Äter detta under mitt fluffiga duntäcke och varvar Nyhetsmorgon med att läsa DN. Mina morgnar präglar verkligen hela mina dagar och är de viktigaste timmarna på dygnet enligt mig. Vaknar allra helst vid halv sju-tiden, drar mig i sängen en stund innan jag går upp för att fixa frukost, och den ska helst vara extra allt varje morgon. Tror ärligt talat att jag bortsett från hyra lägger mest pengar på just frukostmat, haha. Men det är livskvalitét för mig. 

Idag är planen att ligga kvar under täcket en stund, åka in till stan för att göra lite ärenden, börja tvätta och packa inför flytten till Gbg på lördag och att möta upp Calle och Arvid på uteservering för en öl eller två ikväll. Finfint. PoK!!


Kommentarer
Postat av: Sandra Leone

Tror att jag också, bortsett från hyra, lägger mest pengar på lyxiga frukostar. Men det är ju lätt värt det!

2016-08-24 @ 10:07:36
URL: http://lingers.blogg.se/
Postat av: Sandra Leone

Tror att jag också, bortsett från hyra, lägger mest pengar på lyxiga frukostar. Men det är ju lätt värt det!

2016-08-24 @ 10:07:51
URL: http://lingers.blogg.se
Postat av: Madeleine

Haha känner SÅ igen mig! Varje gång jag veckohandlar innehåller 80% av korgen frukostmat. Resten awesome veganmat såklart. I vintras när jag fyllde år och skulle bjuda hem några vänner på brunch handlade jag för 500 kr enbart till det..... Yass.

2016-08-24 @ 12:22:49
URL: http://sisterdisco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();