måndag



Halloj! Hoppas ni har en fin måndag. Jag har varit i skolan hela morgonen + förmiddagen och sedan åkte jag raka vägen hem där en morgontrött Simon väntade på mig och vi gick raka vägen till saluhallen för eftermiddagskaffe. Åt f.ö ca världens godaste mellis nyss, chia + oatly ftw. Nu ska jag pussas hela eftermiddagen, så lyxigt. 

(Ps. Bloggen hamnar liksom lite i kläm nu när Simon är här i samma veva som jag har en del plugg. Därav lite sporadiska och tråkiga inlägg, filåt! Det blir bättre snart, kram och puss för att ni står ut med tråkiga jag. Ds)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Ett chia tips, blanda ner nån matskedar kallt kaffe!

2015-09-28 @ 17:46:24
URL: http://johannavikell.blogg.se
Postat av: Julia

Eyy vad mysiga ni är!

2015-09-29 @ 03:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();