ett minibord av en låda + jordglob


I detta lilla stök har min jordglob fått flytta in. Har inte riktigt vetat vart jag ska placera den, men här får den bo ett tag iallafall. 
 
Släpade även med mig min trälåda på tåget, obs obs rekommenderar ej inte smooth. Men den agerar ändå som ett ganska så bra och fint avlastningsbord för böcker och tidningar.
 
Globen fick jag av Lisa när vi gick i sjuan och det har blivit en så himla kär ägodel. Tycker om den så mycket, den har följt med i så många år att den måste ha en självklar plats. Tror den fått det nu. 


Kommentarer
Postat av: Adina

Sjukt fin lägga!!

Svar: Tack!! <3
ellenspangberg.blogg.se

2015-09-07 @ 14:39:22
URL: http://adinaeriksson.blogg.se
Postat av: Anonym

Vart har du hittat trälådan? :)

Svar: min pappa har köpt den på en vingård i tyskland! :)
ellenspangberg.blogg.se

2015-09-07 @ 17:30:15
Postat av: Anonym

Vart kommer spegeln ifrån? Så snygg!!

Svar: Den kommer från Ikea! :)
ellenspangberg.blogg.se

2015-09-07 @ 20:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();