TRE BÖCKER JAG LÄST I VECKAN


I mellandagarna har jag tagit ikapp lite läsning. Skäms över hur dålig jag är på att läsa skönlitteratur i vardagen, men blir liksom mätt på böcker när en läser så mycket kurslitteratur. Men dessa tre har jag slukat på 4 dagar, så jäkla bra allihop. 

Arvet efter dig är en uppföljare på Livet efter dig som jag läste i somras. Så himla fin och enkel att läsa, en fastnar liksom i Jojo Moyes språk direkt.
 
Allt jag inte minns kan vara den bästa boken jag läst. Vet att många recensioner av denna cirkulerar i bloggosfären, så ska inte trötta ut er med en till. Men alltså läs den läs den läs den.
 
Det är något som inte stämmer är Martina Haags berättelse om sin skilsmässa med Erik Haag. Berättelsen handlar iochförsig om andra karaktärer men det är väldigt tydligt att den beskriver deras relation. Denna läste jag ut på fem timmar, det gick inte att sluta läsa vidare. Så sorglig och viktig bok om kärlek som gör ont. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();