min sommar i kvadratform

Imorgon börjar jag plugga igen och tycker att det ska bli väldigt skönt, jag är superpepp och är dessutom en rutinmänniska. Men den här sommaren har verkligen varit drömmig, trots att hela juli regnade bort. Jag har jobbat extra på ett jobb jag älskat, hängt med mina bästa vänner och framförallt fått vara med Simon hela tiden vilket har känts så lyxigt efter ett år med distans. Här kommer ett gäng med kvadrater från min sommar:
 
Hängt i Skytteparken innan öl på Bells + varit på weekend i Köpenhamn med min syster.
 
Jag har spenderat många timmar i minipoolen på vår baksida och ätit lyxfrukostar. 
 
Augusti var ju månaden då värmen bestämde sig för att stanna i mer än två dagar så då blev det mycket bad. Både i Vättern och i Lannakalket.
 
Hela juli spenderades på Josbaren, tur att jag hade mina favoritpeeps som stammisar. Kvällarna har ofta spenderats hos Andreas med vin + prosecco + bästisar.
 
Ätit allt som är gott och hängt med Diana på Fratelli.
 
Hade fyra fantastiska dagar med min lilla familj i Italien. 
 
Och ej att förglömma sommarens höjdpunkt Way Out West såklart. Hejdå sommaren 2015 du var fin. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();