wining and dining

Ett gäng i klassen och jag har bestämt oss för att köra Halv åtta hos mig innan vi går på sommarlov. Tycker det är ett så himla roligt koncept. Den 11 maj är det jag som ska stå för kalaset så nu sitter jag frenetiskt och letar recept på pinterest. Om jag fick drömma och hade ekonomi till att göra prick vad som helst skulle jag kanske göra något sånt här:
 
Till förrätt skulle jag kunna tänka mig att göra någon slags light-version av sötpotatispommes och en avokadoröra med massor av chili, koriander och lime i. 
 

Till varmrätt skulle det bli skaldjurspasta för det är min absoluta favorit alla kategorier. Helst ska det vara hummer i också.
 

Och till sist efterrätten: salted-butter apple galette with maple whipped cream. Gråter vad gott detta låter, älskar efterrätter som är både salta och söta.



 
 
Här är lille gänget. Älskar att vi som mediestudenter går all in på det estetiska. 


Kommentarer
Postat av: Vilda

åh, vilken rolig idé!

2015-04-30 @ 10:55:23
URL: http://vildasandals.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();