2014 list

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Jag tog studenten, jag jobbade för Greenpeace, jag åkte på min första utlandssemester med bara friendos, jag började plugga på universitet och jag vågade flytta till en annan stad. Har gjort så himla mycket i år shit alltså (!)

 

  
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nix.
 

Vilka länder besökte du?
England och Italien. 

 

 


 
Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015?
Helst vill jag bara ha mina bästisar i samma stad som mig. Får väl typ packa ihop dem i små paket och posta dem till mig. 
 

Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?
Den trettonde juni, såklart. 

 

 

Vad var din största karriärsmässiga framgång?
Började studera, typ?? Such carrrriieeer wow!

 

Och din största framgång privat?
Att jag vågade flytta iväg från allt tryggt hemma och att jag blivit så himla mycket mer vuxen i huvudet. Bryr mig inte lika mycket längre om dumma onödiga saker, apskönt.

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, alkohol och hyra.

 

 
 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2013?

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jättemycket gladare!! 2013 var mitt sämsta år tror jag så det var lätt att slå.

 

 

Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på dagarna, sagt ja till mer roliga saker. 

 

Blev du kär i år?
Är ju kär i Simon since 2012 :')

 

 

Den bästa tv-serien?
True Detective, Breaking Bad, Historieätarna, Girls, Orange Is the New Black, Modern Family och Prison Break är de serier jag hängt fast vid och betat av i år. Älskar alla. Och vänner såklart, men det är underförstått ju.
 

Bästa böckerna du läste i år?
I kroppen min av Kristian Gidlund.

 

Bästa filmen du såg i år?
Interstellar omg!!!!

 

Den maträtt du åt oftast 2014?
Gissar frukostmat, sen kommer nog tacos som stadig tvåa. Mycket lax och pasta och sånt gottigt också. 

 

 
Något du önskade dig och fick?
Plats på medie- kommunikationsprogrammet!!!!
 

Vad gjorde du på din födelsedag 2014?
Inget jättespeciellt tror jag (?) Gick i skolan, åt sushi och firades med familjen på kvällen. Att fylla 19 var inte så himla fab, onödig ålder. 

 

Högsta önskan just nu?
En friccckinnn bostadsrätt. 

 


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om SD inte blivit sveriges tredje största parti.
 

Vad fick dig att må bra?
Mest personer, främst Simon, Andreas, Arvid, Calle, Diana och min syster. Plus träning, mår så himla bra av att springa

Vem saknade du?
Saknat Simon jättemycket pga himla distansförhållande. 

 

Vad är du mest stolt över?
Att jag vågade flytta!!!!!!!

 

 



Kommentarer
Postat av: Julia

Väldigt roligt inlägg att läsa! Jag undrar vad du jobbade med när du jobbade för Greenpeace? Det lät så spännande :)

2015-01-12 @ 11:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();