2019.03.25

Hej!!!! Hoppas ni mår bra. Jag har haft ett par sjuk-i-huvet-stressiga veckor men nu har det tack gud lugnat ned sig lite. Så jag försöker vara mitt njutigaste innan nästa stress-chok troligtvis kommer. I veckan ska jag göra roliga saker såsom att gå på event, äta på restaurang, ha AW och kanske till och med slår till med en bio. Härligt ju! Här är några bilder från förra veckan.
 
Vi har äntligen fått upp lampan i taket! Den blev lite sne men det gör ingenting.
 
Jag har ätit pizza.
 
Och sånt här gott! Vi har dessutom blivit med bord! Det går undan här. Visar snart promise!
 
Och ätit pommeslunch - är ni förbi Lewinskys Burgers på Rörstrandsgatan så måste ni prova deras rotfruktspommes! Friterad broccoli, skjut mig va gott det var.
 
Puss ha en fin måndag!


Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Vilka härliga bilder du bjuder på och wow så snygg du är ;)

2019-03-25 @ 20:22:14
URL: http://maddisenj.se
Postat av: R

Hejhej ! Jag undrar om du skulle kunna berätta lite om din utbildning och om den kommit till nytta? För jag tycker din jobb verkar spännande så gärna berätta lite mer om det kanske? Puss

2019-03-27 @ 22:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();