2019.03.17

(null)
Vi börjar komma i ordning lite här på Drejargatan. I veckan sattes det lite på paus pga jobbade i Göteborg tisdag till torsdag, men nu helg och nya tag osv! För ett tag sedan fick vi hem våra stolar från Jotex som jag gillar så mycket! Tavlorna är från Desenio och byrån fyndade jag på Blocket för 300 pix.

(null)
Även en fåtölj har fått flytta hem till oss! Tycker den är så konstig på ett coolt och bra sätt! Också ett fynd på Facebook Marketplace. 

(null)
Kommer ni ihåg min gråa tvåsitssoffa från min Gbg-lägga? Älskar den fortfarande men att säga att den är skön är en stor fet lögn. Nu står den hemma hos mamma och pappa i deras Beatles-rum (japp, de har ett Beatles-rum nu när kidsen flyttat ut :)) och vi ville ha något bekvämt istället. Klassikern Söderhamn från Ikea, tycker den är superfin och älskar att den är så djup. Tänkte först köpa ny klädsel från Bemz i typ tvättat linne men det var visst dyrare än själva soffan, haha.

(null)
Och i sovrummet har mitt gamla soffbord blivit ett nattduksbord! Sängkläderna är från Granit och pläden på golvet från Lagerhaus.

(null)
Är så kär i hemma!!! Vill bara ha över folk på pizza och vin jämt, det hade vi igår tex. Det var alles för nu. Puss!


Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Men så fint ni har det, ser riktigt mysigt ut!

2019-03-19 @ 00:20:04
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Sandra Leone

Så fint ni har det!

Mamma gjorde om mitt rum till ett yogarum när jag flyttade ut <3

2019-03-19 @ 21:29:52
URL: http://https://nouw.com/sandraleone
Postat av: Annie

Åh, älskar de där stolarna! Vet du vad modellen heter? :D

2019-03-27 @ 14:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();