2019.03.04

Det känns så så så roligt att skriva här igen. Så typiskt mig att få inspirationsryck när något nytt händer osv men det känns ändå väldigt bra i magen nu. Att jag redan från början satt ribban lite lägre liksom. Hellre ett eller två inlägg i veckan som är bra istället för att bli stressad över att jag inte hinner blogga varje dag. Jag jobbar ju heltid på kontor och sitter vid datorn minst åtta timmar per dag så när jag kommer hem på kvällen är jag oftast ganska halvsugen på att ta upp datorn. Det här ska bli en trygg plats som är rolig igen. 
 
Hur mår ni? Hoppas bra och att helgen varit fin. Jag började nästan gråta när det började snöa igen igår men såhär såg jag iallafall ut i fredags när jag var lyckligt ovetandes om det. Den här veckan kommer nog rulla på i högt tempo som vanligt och har egentligen inget planerat utöver jobb. Något som hänt sedan sist jag var aktiv här är att jag blivit en gammal själ som inte orkar göra något i veckorna, haha. Hallå om det är något särskilt du som klickar dig in här vill läsa om blir jag överlycklig om du hojtar till. Känner mig lite ringrostig och skulle behöva en putt på vägen. xxx ttyl.


Kommentarer
Postat av: Mona

ÅHH din blogg är så inspirerande och du lyckas verkligen förmedla den där "roliga, trygga platsen". Din blogg får mig alltid att må väldigt bra, oavsett hur många inlägg per vecka det blir. Jag skulle väldigt gärna läsa mer om hur ni har gjort för att hitta lägenhet och om du har några tips som kan hjälpa. Tack för en så himla bra blogg

Svar: alltså blir SÅ glad, tack <3
ellenspangberg.blogg.se

2019-03-17 @ 17:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
})();